Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 13:18:52 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14266 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Audru alevik, Ääremetsa tee 1c, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Audru alevik, Ääremetsa tee 1c, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Audru alevik, Ääremetsa tee 1c (Üksikelamu, Abihoone, Piirdeaed) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Piirdeaed jääb avalikult kasutatava tee 
kaitsevööndisse

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27204896>  (menetlus nr: 
462361), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (LAUR PALM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister